lördag 21 maj 2011

Vila

Morrn morrn 

Vila idag och jag tänker inte göra nåt ansträngande idag, näpp bara viiiila hela dagen :-) Eller ja, jag ska ju till jobbet - 15-21
Och kanske träffa Linnea & Harling innan också, får se bara när Linnea hör av sig och om jag hinner innan hon kommer in.

Träningsvärk lite varstans i kroppen, känns gött och veta att återhämtning står på schemat :-)
Hittade min kamera, men då fanns det inget batteri så fick leta i hela huset efter batteri. Så jag knäppte några kort på kläderna jag köpte, inte dom bästa bilderna men man ser vad jag köpt iaf :-)

+ 1 par trekvarts jeans, 1 par haremsbyxor & 2 nagellack - ett knallrosa och turkos


Tunikan ihop med ett flätat brunt bälte i midjan. 
Somrigt och fint :-) 
Har blivit så mycket för vita kläder, vitt vitt vitt, tycker det är så 
fint :-) 
Det enda jag behöver nu är skor, men hittar sällan det. Nu ska 
det ju vara massa jesusskor, nä fan det är inget för mig ...

_____________________________

Inte långt kvar tills jag ska tatuera mig , ooh längtar! Dagen efter tar kimpa studenten, och sen åker jag med Jörgen & Åse till Veddige och blir där i några dagar. Ska bli riktigt skoj ! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...