tisdag 10 maj 2011

Sovmorgon

- Nu en powerwalk i morgonsolen 

Jag var alldeles för trött och hungrig för att kunna gå ut imorse som jag först tänkt som vanligt vid halv 7. Somnade vid halv 1, hade så jäkla svårt o somna igår..
Men jag tog en liten sovmorgon, gick upp strax efter 7 istället. Då av mig själv , gjorde lite "väcka-kroppen-godmorgon-rörelser" :-) Men nu har jag fått i mig frukost så ska bara låta det smälta innan jag tar med mig mina ben ut och traskar :-) 


Riktigt gött väder, 15grader solsken och klockan är bara 8. 
Dessutom vila från gymmet, men däremot en springtur i eftermiddag har jag tänkt :-) 


Nehe nu ska jag ta mitt röda piller, Red stack AMP . Superbra produkt verkligen! Det enda som kan vara lite negativt är att man känner inte av nån hunger, så man får vara obs på det så man inte missar o äta :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...