söndag 29 maj 2011

Resultat efter grenträning


Såhär kan man se ut efter hård grenträning 
Gul & blå på både lårens utsida och underarmar. 
Träningsvärk så det skriker om det i hela ryggen, enda upp till nacken, 
underarmarna och biceps 


◘     ◘     ◘     ◘

Mätt & go efter en mysmiddag på thai med mamma, att man alltid ska äta lite mycket så fort det är buffé *skratt* 5 rätters middag, då blir det lätt tallrik x2 :-P
När vi käkat färdigt gick vi förbi affären och handla lite gotta till kvällen *oops* hihi
Men varrååh , skyller på att det är morsdag ;-)

Måndag imorgon - nya tag! 
Morgonen startar jag med antingen PW eller cykla , därefter gymmet. 



Känner mig lite pluffsig just nu med formen, bättre lär det väl inte bli efter min lilla tripp iväg till Veddige till veckan. För då kommer jag inte bry mig om att gå på nån diet, utan kommer bara njuta av varenda minut som jag är där. Släppa lite på tyglarna och ta dagen som den kommer :-) 
Får ta tag i skiten när jag kommer hem helt enkelt ;-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...