lördag 23 april 2011

God morgon


Vaknade klarvaken redan klockan 5,50 så jag gick upp och tog på mig morgonrocken, gick ut i köket och kokade ägg
Blev alltså ingen promenad innan frukosten idag , var vrål-hungrig. Men jag tänkte jag skulle ut nu snart och ta en lugn promenix isf.
Har kört hårt nu hela veckan , och jag ska ju faktiskt ha 2 fria dagar som innebär ingen träning eller högintensiv kardio.

Frukosten idag bestod av 
Valio vaniljyoghurt med kanel i, linfrö/psylliumfrö, blandade nötter, ägg, 
1 glas mjölk & TE rabarber/vanilj-smak


Solen skiner ute och 7 grader varmt, laddat med energi och snart dags och traska ut :-)
Vid 10 snåret åker jag & mamma till Norge för att hälsa på mormor & morfar och hämta hem Kim som vart där över påsklovet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...