tisdag 19 april 2011



Morgonen starta jag med 30 minuter jogging
Sen efter jag käkat frukost fick jag ett ryck och ville klippa sönder mina gamla jeans som ligger i skåpet. Så istället för att slänga eller ge bort byxorna så klippte jag mina egna jeans-shorts, fixa o trixa lite :-) 
Hängt upp tvätten har jag hunnit med också. Nu har Enzo blivit sig själv igen , nu är torpeden i farten haha. Bäng i huvudet kan man säga att han är, men så söt min lille gris 

Ska strax cykla iväg till gymmet - bröst, axlar, triceps & mage blir det idag och kardio efteråt. 
I eftermiddag är det jobb som gäller från 14,30-21,30


Med det sagt ska jag ta mitt första mellanmål á la ett glas med kesella med funlight & 1 tsk jordnötssmör
Det är mumma-kardemumma, jordnötssmör :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...