onsdag 20 april 2011

Sovmorgon

Och det gjorde jag rätt i, för gud va gött det var o få sova liiiite längre. Ja sisådär 1 timme längre, jag vaknar upp klarvaken redan 6,30. Men jag ligger kvar i sängen och drar mig lite, gosar  med Enzo innan jag går upp.
Sovmorgon, what det är för tusan ingen sovmorgon tänker ni . Men jo för mig är det det :-) Som i vanliga fall brukar gå upp strax innan 6 och sen gå ut. Men inte idag ..

Jobba en korttur från 12,30-16,30 
Efter jobbet cyklar jag hem för att sen dra på spinning klockan 19

Vad ska jag göra innan jobbet? 
Sitter just nu i soffan med morgonrocken och har nyss klämt i mig min frukost. 
Ska titta lite på TV innan jag sätter igång med matlåda, svara mejl till Staffan min PT. Dieten går väl sådär om jag får säga så, vikten står och stampar på samma envisa siffra och måtten likaså. Känns så jävla surt rent ut sagt när jag verkligen kämpar röven av mig .. 




Gårdagens gympass
Har börjat med högre intensitet på gymmet , så igår när jag körde igenom brösttriceps,axlar & mage körde jag såhär


Bänkpress superset sned hantelpress  
Liggande tricepspress superset pushdown
Stående armlyft 3*8
Hantelsidolyft 3*12
Fjärilen 3*8


Crunches i roman chair 3 set
Cablecrunches 3set
Sidan av magen med viktskiva 3 set (vet inte vad övningen heter , midjeböj?)
Håll viktskivan i ena handen och sänk ner , dra upp

Körde alla magövningar i ett race , suger te rätt gött i magen. Alltså kör 1 set med alla 3 övningar, vilar 30sek .
Men körde däremot axlarna som "vanligt" , för var helt mörbultad efter bänkpress där jag pressade upp 40kg alla 3 seten. Har kört 45kg en gång innan men vågar inte lassa på när jag inte har nån som passar upp. Vet att jag klarar tyngre :-)

Som avslutning 25 minuter på bandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...