söndag 17 april 2011

Veckans träning

V.15    11-17/4

Måndag
PW 55 min
Bröst, axlar, triceps & mage + 20 min löpband
Spinning

Tisdag
Magövningar 
PW 50 min
Zumba

Onsdag

PW 40 min
Ben & mage + 20 min löpband
Step 

Torsdag
VILA
75 minuter lugn promenad med Harling :-)

Fredag
Morgonkardio = PW/jogga 42 min
Friskis & svettis

Lördag
Morgonkardio = PW/jogga 45 min
Spinning
Biceps, rygg & baksida axlar + 20 min löpband

Söndag 
VILA


Grym vecka ! Energi till 200% , 
måndag imorgon - ny vecka, nya tag, lika mycket energi :-)
---------------------------------------

Har vart ute i solen hela dagen , så himla skönt :-) Gått en lugn promenad med mamma & Frans, hämtat påskris, plockat blommor och handlat. T om solat i bikini, i hopp om att bättra på brännan lite vilket känns hopplöst när det kommer till mina ben. Ett hopplöst fall. Spelar ingen roll hur jävla mycket saltvatten , sololja you name It jag kletar på inte fan blir dom något brunare för det :-P
Men resten av kroppen får färg minsann. 
Min lilla kille , Enzo har fått vart ute han också. Gått runt i trädgården och levt hejvillt i sitt lilla koppel :-) 

På andra sidan häcken ... 

Imorgon ska han till veterinären och få bort sina kulor, min lille bäbii

Ooh ja, så sugen på tatuering så jag tror jag blir gaarn! Har mejlat Chin, killen som gjort mina tidigare tatueringar (porträttet & chestpiece) Så hoppas på svar snart .. snaaaart :-) 

Näfan nu är jag hongrig, dags för grillad kyckling & sallad 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...