torsdag 28 april 2011

Torsdag

Oj-oj nu har jag fått handlat massor, både till mig själv och till Lördag.
Premiärtur på systemet blev det ju såklart, 1 flaska vin och några cider.

Hämtade ut mitt paket på ICA som kommit från proteinbutiken 



Väl hemma var det dags för lunch, och nu sitter jag ute på altanen och dricker kaffe.
Ska förbi Jenny i eftermiddag så nu under dagen vette tusan vad jag ska hitta på, springa blir inte förs ikväll.
Sola är inte o tänka på , har för fasen fått soleksem på hela kroppen, armar /händer som ben .. *suck*

Tvättmaskinen är igång för fullt, Enzo tycker det
 är jättespännande när det både låter och skakar haha

Det är samma när man vart på toa oså spolar man då ska han fort fort upp på ringen och kolla ner när det låter haha , och när allt vatten forsar runt 
Och han är då fan inte dum heller. Han hade fått tag på en av nagelfilarna inne på toaletten, då ser jag att han leker med den - tar upp den lägger på bordet sålänge. Då springer han fort som attan till badrummet och hämtar en annan :-P 

här sitter han o hänger 

Just nu är han ute i trädgården o utforskar, det tycker han är kul :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...