tisdag 5 april 2011

Lite bättre

Börjar sakta men säkert bli lite bättre med allt runtomkring .
Jag vill inte gå in djupare på vad som hänt, det håller jag för mig själv.

Sa upp mig på jobbet idag, vilket känns både skönt och tråkigt på samma gång.
Men så dåligt som jag mått nu dom senaste dagarna har jag inte mått på länge och detta är pga jobbet som personlig assistent. Tillslut orkade jag inte mer, och jag är inte en person som ger upp i första taget men nu tog det stopp. Dagligen blev jag kallad de ena o andra, fick ta emot slag/sparkar och all skit man kan tänka sig. Och sånt tar så otroligt mycket med energi från en + att jag mådde skit när jag kom hem.
Och att varje morgon grunna på vad som kommer hända o må dåligt över att ens gå till jobbet, så ska det inte vara. Man ska inte må dåligt över att gå till jobbet, på ett jobb ska man trivas, man ska inte efter varje avslutad dag må skit!
Detta har jag haft i mina tankar sen slutet av förra veckan, ska jag sluta och ge upp - eller ska jag bita ihop och stå emot. Men det gick inte hur mycket jag än velat stanna kvar så kom vi inte överrens och då går det bara inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...