söndag 24 april 2011

I solen

Direkt när jag kom hem från jobbet bytte jag om och la mig ut i solen med musik och låg där i 1 timme.
hur gött som helst, bara ligga där o ta det lugnt o bara va :-)



Sitter ute på altanen och vaktar lilla Enzo som går runt i trädgården i koppel, han är helt gaarn. Rätt var det är så springer han ur det där förbaskade kopplet och jag efter, precis va jag fick göra förut.
Idag ska jag bara vila och ta det lugnt, hade tänkt jag skulle ut och åka inlines men har dom inte hemma så det får bli en annan gång.

På Onsdag är det en viktig dag i Lindis liv , för då blir jag 20 bast :-) Det firas med att åka till Trollhättan o handla, ut o käka med mamma och till sist Red Rocket. Vad mer som kommer hända vet jag inte, återstår o se :-)


◘   •   ◘   •   ◘

Kluven ...
Ja angående min diet. Det händer fan inte ett skit på vågen och måttbandet visar samma jävla envisa siffror ..
Jag blir så ledsen men också förbannad. Visst jag kan erkänna att jag ibland har ätit godis på både fredag & lördag (och nej det är inga stora mängder) , men va fan så stor jävla skillnad kan det väl ändå inte bli av det?! Eller? ... Jag tränar ju jättebra , men varför vill inte kroppen !!!??

What to do? Får ta och prata med Staffan om det. 


Ska strax göra iordning min middag , sen hoppa in i duschen eller varför inte ett bad och göra ansiktsmask ? Lite lyx kanske :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...