tisdag 26 april 2011

Beställning lagd


Imorse blev det en 45 minuters promenad


Intervaller igår 
Skulle ju egentligen köra med Kim igår kväll , men fick aldrig med han ut eller rättare sagt han skulle göra annat när det var dags.
Så jag stack ut runt åtta. Började värma upp lätt jogg 10 min, löpa 90 sek, vila 90 sek (gå) , upprepa 3 ggr för att sen varva ner med 10 min lätt jogg = 30 minuter
Jäklar vad jag pressa, fick blodsmak i munnen :-P
Så nu kommer jag köra efter ett löp-program som jag såg i Söndagsbilagan igår, detta kommer jag köra 3 ggr i veckan i 9 veckor framöver.


Vila idag 
Ska boka soltid eftersom mitt solkort går ut imorgon så måste jag sola idag och imorgon. 
Ikväll ska Jenny få hjälpa mig att färga håret.
Mer kommer nog inte hända idag, bara ta det lugnt. Planera lite inför Lördag då några tjejkompisar kommer hit på lite käk och dricka lite :-) Kommer bli sköj känner jag på mig





○              ○                ○

Klicka hem lite nytt protein igår. Har blivit helt frälst i proteinbutikens protein, 
helt underbart ! Mycket bättre än Gymgrossisten som bara smakar 
kemikalier, typ. Nä inget mer protein där inte..
 Whey Complete är UNDERBARA

med skogsbär- smak
Aldrig testat , men garanterat GOD efter vad jag 
hört och läst. 

Persika/mango- smak



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...