torsdag 8 december 2011

Axelpass på AK Björnen


Härligt. 
När jag väl var på AK så insåg jag att det är nog där jag ska stanna, och inte köpa nåt kort på Råda
Känner mig hemma på något sätt, kändes faktiskt lite konstigt att träna på ett annat gym. Något förvirrad och inte alls samma stämning som på Björnen. 



En liten filmsnutt från passet, militärpress på gång;


DAGENS PASS:
Uppvärmning; militärpress
Militärpress
Axelpress med en hantel i taget
Hantellyft fram
Drag till hakan brett grepp

Liggande sidolyft på lutad bänk (bak. axlar)
Liggande kabeldrag (bak. axlar)




På gång nu i stugan; 

Jag & mamma bakar för fulla muggar :-) 
Nybakade lussebullar & en kopp med glögg senare *muums* 


Det blir ingen tur till Harling, tiden räcker inte till och jag kommer isf att få stressa som en dåre. Eftersom jag är värd på Step och det slutar klockan 19, och sen åka till Vänersborg vid 20-21. Blir inte långa stunden hos henne då, en snabb sväng fram o tillbaka. För ska upp tidigt som attan på Fredag. 
Synd, hade verkligen sett framemot att träffa henne. Men vi får helt enkelt ta det en annan dag :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...