måndag 5 december 2011

Måndag 5/12


Tjolahopp! 

Imorse vaknade jag klockan 7. Somnade rätt sent men ändå pigg som en lärka! Hoppade ur sängen och i med lite kaffe och sedan ut på en morgonpromenad. Kände för att inviga mina rosa fina pjux på en liten rutt. 
Ja det dröjde inte länge tills jag fick skoskav, jäkla skit! Jag hade verkligen spring i benen och ville bara gå o gå. Men jag fick nöja mig med 30 minuter, men heey bättre än inget :-) 

Jag kom hem och det blev en gemensam frukost innan vi for till Vänersborg till tandläkaren, lite handling och käka ute på restaurang. 



Gullig bror jag har
Gick in i en affär som hade allt möjligt. 
Ut kommer han med den här till mig, gulledig



Sitter här o slänger i mig ett mellanmål innan det är dags för lite gym :-) Vad jag ska köra det vette tusan.. Vi får seee. Och ikväll - måndag = spinning !! 
Kommer berätta en rolig sak senare, så håll utkik *hihi* 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...