måndag 5 december 2011

TATTOO


Men det var inte det som var min lilla hemlis. Drar ut lite på det :-) 
Tänkte istället lägga upp kort på min tatuering, som nu är helt läkt och så grann :-)




SÅ NÖJD! 

Mitt nästa projekt är att lasera bort det andra jag har på armen (spindelnätet, rosorna, cupcake & ankare) , Chin vill göra en sleeve på hela armen. Och det kan jag hålla med om att det kommer bli så mycket snyggare med en helarm. Istället för skit-tatueringen jag har där nu. Usch vad jag skäms över det som är där. 

Men en sak i taget. Ska först kolla runt lite med priser, tid osv. 


Gymmet förut
Blev ett intensivt rygg & magpass på 30 minuter. Superduper skönt, och kontakten var ju total !! Härligt. 
Hem fort som attan, slänga i sig middag. Vänta nån timme sen iväg igen på spinning. 
När jag kom hem så var det snabbt in i duschen och sedan filmmys med min bror. 

Snart dags och nana. Imorgon väntas jobb på eftermiddagen, får se om jag klämmer in en promenad på morgonen. 
God natt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...