måndag 26 december 2011

KOSTSCHEMA


Nu äntligen har jag fått mitt upplägg inför uppbyggnaden. Med detta schema ska jag alltså gå upp i vikt.
Känns förjävligt rent ut sagt åh veta att man ska upp i vikt, när jag i själva verket måste ner.
Men jag vet ju också att det är ingenting jag ska bry mig om, jag kommer ju bygga muskler för att sedan deffa till sommaren.
Är sååå taggad !! 


Äter inte samma mat varje dag, och skriver inte heller ut mängden. Varje Lördag har jag en fri dag, dvs jag går inte efter något schema.
Före varje styrkepass äter jag 1 banan + vassle , och efter träning Vitargo + vassle

MÅNDAG
Måltid 1: Havregrynsgröt med mjölk & ägg
Måltid 2: Keso & äpple
Måltid 3: Kassler, råris & broccoli
Måltid 4: Lax, potatis & morot
Måltid 5: Kesella med solrosfrön

TISDAG
Måltid 1: Samma frukost varje morgon
Måltid 2: Naturell yoghurt, aprikoser & nötter
Måltid 3: Lax, potatis & morot
Måltid 4: Proteindrink + apelsin
Måltid 5: Kyckling, quinoa, wokgrönsaker
Måltid 6: Samma kvällsmat varje dag

ONSDAG
Måltid 1: -
Måltid 2: Knäckebröd med keso och kalkon
Måltid 3: Kyckling, quinoa, wokgrönsaker
Måltid 4: Sejfilé, potatis, kokosmjölk och broccoli
Måltid 5: -

TORSDAG
Måltid 1: -
Måltid 2: Keso & äpple
Måltid 3: Sejfilé, potatis, kokosmjölk och broccoli
Måltid 4: Nötfärs, kidneybönor, krossade tomater
Måltid 5: -

FREDAG
Måltid 1: -
Måltid 2: Knäckebröd med avokado
Måltid 3: Nötfärs, kidneybönor och krossade tomater
Måltid 4: Keso & nötter
Måltid 5: Lövbiff, hemmagjord klyftpotatis, grönsaker, smaksatt creme fraiche
Måltid  6: -

LÖRDAG
Fri dag

SÖNDAG
Måltid 1: -
Måltid 2: Kesella, bär & nötter
Måltid 3: Lövbiff, klyftpotatis, grönsaker, smaksatt creme fraiche
Måltid 4: Kassler, råris och broccoli
Måltid 5: -

Jag kommer träna 5 gånger i veckan + intervaller 1 gång/veckan ala 60minuter.


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...