måndag 19 december 2011

Här är det torka

.. på bloggfronten kan jag lova, som en jäkla öken.
Imorse var jag iväg och jobbade, så idag blev det morgonmys på jobbet framför julkalendern där :-)
Har jag föresten sagt att jag stormtrivs på jobbet, älskar att jobba med människor och speciellt med människor som har ett funktionshinder. Åhh dom ger så himla mycket, åh den ena dagen är inte den andra lik.

Kom hem för en liten stund, fått i mig mat som idag var klar precis när jag kom hem (en Lindis hade smypratat med Frans innan) . Kotlett , helstekt potatis, grönsaker och lite bea på det. Inte dumt ! :-)
Ikväll klockan 19 är det .... spinning !! Och direkt när det slutar kl.20 springer jag en trappa upp och kör ett Friskis-pass, det är avslutning så vi samlas allihop i föreningen.

Imorgon: Göteborg med Åse. Sedan kommer Linnea åh möter upp oss, gå lite i affärer. Mys !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...