torsdag 8 december 2011

Julstämning


Lussebullar & julkaffe 



Middagen ligger i magen, blev samma mat som igår. Stuvade makaroner och mammas pannbiffar. 
Och nu mumsas det på nybakad lussebulle och kaffe. 

Om en timme ungefär ska jag iväg på ett step-pass. Och senare ikväll packa inför min lilla trip imorgon :-) 
Tänkte köra ett morgonpass innan jag ska till Arbetsförmedlingen . 
Planeringen ser ut som så; benpass på gymmet  - AF - hem och äta frukost - åker 12:20


 


Chefen ringde mig förut innan jag skulle iväg till gymmet angående tider, och nu kommer det bli så att jag får jobba på julafton. En trölig tid från 15-22 , första julen jag blir borta från familjen. Istället firar jag den tillsammans med Veronica och 2 boende. Blir nog mysigt! 
Fast samtidigt känns det jäkligt surt, men bra med pengar. 
Samma gäller juldagen från 7-14,30 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...