onsdag 7 december 2011

Lite förändring


Idag blev det ingen träning på AK Björnen utan jag körde ett armpass Rådahallen istället. Kände att det var smidigast så eftersom jag bara skulle ner en trappa o sola efteråt, och tiden var knapp.

Dagens pass:
Hantelcurl
Skivstångscurl
Preacher curl med hantel

Pushdowns med "krokig" stång
Enarms pushdown

+ 25min intervaller


Riktigt bra grejer, nytt och fräscht. Funderar på om man kanske ska köpa ett kort där, nån gång.. :-) Trivs jäkligt bra på AK, men ändå så känner jag för att testa nåt nytt gym. Växla lite :-)
Så satans dyrt bara ... *buhuu* Nae jag får fundera.

Men nu har jag iaf köpt ett solkort , bättra på brännan lite :-)



Lindis har bestämt middag idag, stuvade makaroner och hemmagjorda pannbiffar 
Det ska bli gott!  :-) 
Ikväll är det dags för spinning


Imorgon Torsdag är det step som vanligt sedan ska jag på dejt med Harling. Eller ne kanske inte direkt, men hon har bjudit hem mig på middag. MYS! 
Och över helgen sticker jag till min lilla sockerpulla, mot Göteborg. Fasen va kul det ska bli, längtar verkligen. ♥ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...