måndag 12 december 2011

Händelserik helg !


Nu är jag hemma igen. Skulle ju åkt hem igår egentligen, men efter helgens bravader fick jag helt enkelt stanna kvar hos Linnea en natt till.
I Lördags gick vi ju som sagt ut, stack till Sticky Fingers. Åh vi hade vår egna lilla förfest bara jag & Linnea, mycket trevligt :-) Tjöta massor, tog några rosa pantern, sjöng singstar.
När klockan blev runt 23 bestämde vi att vi skulle åka iväg.



Hade hur kul som helst ! Tre våningar, längst ner bara rockbar med alla rocksnubbar. Mitten var det bar med dansgolv och blandat rock och "vanlig" musik , och längst upp dansgolv, bar och dunkadunka musik.
Klockan rann iväg och alkoholen ja på den fronten blev det en del, jäklar vad bra i gasen jag blev.. Men när vi skulle åka hem minns jag ingenting ! Helt bäcksvart.
Tappade väskan med mobil, kort o legg.. !! (Har aldrig tappat min väska förr, oavsett hur mycket jag druckit) Tydligen hade den legat utanför på gräset i 6 timmar !! Tur som fasen att den var en snäll kille som hade tagit hand om väskan.
Ringde på söndan och vi möttes upp förut åh jag fick tillbaka min kära mobil :-) Snacka om tur eller!
Men både jag och Linnea blev lite fundersamma, någon måste nog ha drogat oss. För Linneas kille sa nämligen att även hon var knäpp o han kände inte riktigt igen henne. hm vem vet.. Men iaf allt blev ju bra tillslut :-)



En supertrevlig och rolig kille vi träffade på Sticky.



Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Imorgon väntas en dag med träning !! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...