fredag 16 december 2011

Besök i Norge


GODAGENS! 

Gårdagen bestod av jobb och fix med naglar, inget speciellt alltså. 
Idag har vi (jag, mamma & Kim) vart i Norge och hälsat på mormor, morfar & Liv. Lämnat julklappar, fikat och käkat norsk korv med bröd. Det var inte igår ! Och det var gott minsann :-) 





Åhh vad jag älskar min familj !! 
Hade så himla trevligt och mysigt. 


Jag & Kim gick förbi Storbyen för att handla lite, bla norsk sylt, chips och choklad. Love norska chips.

KIMs är dom bästa 

Så nu ikväll blir det Twilligt för fulla muggar med brorsan & gotte. 
Jo vi har ju vart duktiga också, åkte till gymmet strax efter vi kom hem det får man ju inte glömma :-)
Ben för Kimmen och intervaller på bandet för min del. 

Nu: Hoppa in i duschen
Sedan: Fredagsmys 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...