måndag 26 december 2011

Mellandagsrea


Det blev ut igår alltså. Var först inte alls sugen på att dricka eller träffa folk överhuvudtaget, men det var allt rätt skoj ändå. Vart en jäkla massa folk på förfesten , åh mycket trevligt att träffa dom jag var med :-)
Var dock inte ute länge alls, var väl hemma runt 23 tiden. En liten Linnea blev gött rund om föttera , ombytta roller denna gången haha. Fick ta hand om min lilla sockerpulla.
Lite skönt också att jag var hemma tidigt eftersom vi skulle åka till Trollhättan idag.

Trodde jag skulle vakna sent , men va fasen gör jag ?! Jo jag vaknar 5,30 av mig själv !! Kunde inte somna om.. Wtf ...
Vi åkte iaf ner tidigt, så otroligt mycket folk!! Gla jag inte är i Göteborg åh handlar.
Fick handlat en massa ansiktsmasker, rengöringsmedel/kräm till ansiktet, skor, julklappar till Elina, åh lite mer saker till mig själv :-)
Gick in i en skoaffär åh mamma bara "Nej nej" :-)
Jag: "jo jo jo" :-) Skor kan jag aldrig få nog av !


Innan alla affärer öppnade satte vi oss åh smuttade på kaffeeee
Vanilla latte 


Supersköna att ha på. 



Imorgon.. Tränaaa !! 
På Fredag åker jag neråt till Hultsfred. Fira nyår hos Elina, Macke & lilla James :-) Ska bli så himla kul åh träffa den lilla pärlan Elina igen♥


Saknar Åsepåse, bästaste syster. 
Direkt när hon åkte igår kändes det tomt. Min andra hälft 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...