lördag 3 december 2011

Lördag 3/12






Kvarg/kesoblandning, varma bär + kanel & rågfras, surdegsbröd med skinka, ägg & kaffe 
Det fick bli morgonens frukost. Inte helt fel och starta dagen med denna brakfrullen :-) 



Kom hem för 2 timmar sen. Tur det inte var kallt imorse så jag slapp skrapa rutor på bilen..
Ja och igår alltså när jag skulle gå och lägga mig. Jag ligger i sängen uppe i jour-rummet, men kan inte riktigt somna så spelar lite med Åse på telefonen.
Ligger där en stund då det helt plötsligt börjar bröta lite väl mycket, fucking scary! Jag skojar inte !! Ett jäkla spökhus jag jobbar i för bövelen :-P


Precis när jag skulle åka hem, får jag frågan om jag vill jobba idag. Klart man inte tackar nej :-) Så ska iväg om en stund igen, 12-20. Alltså så blir det ingen Fitnessfestival för min del , bättre jag & Kim åker när det finns biljetter till själva tävlingarna. Det är ju liksom det som man vill seeee :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...