torsdag 1 december 2011

Endorfiner!


Alltså om ni bara visste hur jäkla skönt det är att gå igenom den där dörren till gymmet, vara inne i sin egna lilla bubbla och köra hårt! Maaassa kärlek, mmhm :-)
Det blev ett ryggpass idag. Chins, Latsdrag, Rodd, Hantelrodd, etc... Avslutade med 25min intervaller på löpbandet, invigde mina nya skor :-)



När jag kom hem låg det brev till mig. Det ena var från Barbarella, skickade ju tillbaka det andra septum-smycket eftersom den var way too big, så nu har jag en mindre. Här ska fightas med tångfan igen :-P 

Det andra brevet var angående en lägenhet, den 6e har jag bokat in en visning. Det blev alltså ingen lägenhetsvisning igår. 


Min stund efter gymmet - Tidning & lunch 
och massa massa kött&grillkrydda


Ojoj vad jag är sugen på att berätta min lilla secret .. Åhh det kommer hända så otroligt mycket för mig nästa år, eller rättare sagt om 1 månad. Ser sååå framemot det! A big challenge for sure

 


Torsdag idag, vilket innebär Step :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...