tisdag 13 december 2011

SKÖNT



Hallåååe

3 träningspass idag ! Helt go åh mör i hele kröppen o töppen 
Imorse hade jag sån energi att jag satte mig på cykeln och kollade Julkalendern i 30 minuter. 
Efter frukost och lite snokade vid datorn stack jag till gymmet där armar & mage fick sig en rejäääl omgång + 10 min löpning. 


Och om inte det vore nog... Ringde och bokade tid för solning och cirkelträning, som jag inte tränat på säkert 1 år.. Ååh jösses, fiifaan va jobbigt !! 
Kan ju glömma att tro att jag är tränad, släng dig i väggen Linda haha. Vart fan är konditionen?! 
Åh ja sen efter skulle vi stretcha, herreguuuud säger jag bara. haha, låg o skratta åt mig själv. Jag är så jävla ovig man kan komma !! Pinsamt... Kände mig mer som Berta 90år åh stor som en jäkla tegelsten




Nydushad, fräsch och ska bädda ner mig i sängen och glo på film. 
Haajråååh :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...