fredag 9 december 2011

Tidig morgon


Morrn morrn

Vaknade av två morgonpigga katter. Molly låg brevid mig i sängen o sov, sedan kommer lilla Mitzie in och ska bädda ner sig brevid mig också. Sötnosar :-) 
Helt plötsligt får den lilla krabaten Mitzie ett fnatt och ska leka med Molly, jag vaknar till och råkar knuffa till Molly så hon går ur sängen. Efter det brakar det loss i huset, 6:30 på morgonen !! Dom ska leka och kraffsa på dörrar och jag vet fan allt :-P 
Kunde inte somna, men inte ligger jag kvar i sängen. Nähä :-) Jag går upp, dricker lite kaffe och sedan upp på cykeln och trampar i 40min, kollar på Julkalendern, som jag för den delen har missat. Varenda avsnitt, fyyy .. Och faktiskt, jag gillar den :-D Så rolig ju ! 




Kollade redan lite igår kväll, och nu har jag hunnit till avsnitt 5. 
Några kvar :-) 


Det blev alltså inget gym på morgonen, kände att det blev för stressigt. Vart på AF, ska strax göra mig iordning och packa resten sedan åker jag :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...