onsdag 14 december 2011

NAILS


Fick bli en liten tripp till Trollhättan för att handla det sista julklapparna och fixa naglarna. Nu är mina nails juliga åh fina ! :-) Så himla nöjd, dom är så duktiga dom små thailändarna. 


Fick en liten julklapp innan jag gick. 


Men jag måste tillbaka imorgon. När jag skulle öppna bildörren slant jag med fingret åh det blev en liten spricka nedanför glittret. Jäkla klant.. 
Det blev ju förstås ett par skor också, kan aldrig få nog men ändå tycker jag att jag inte har tillräckligt. Ett par skitläckra ankelboots med hög tjock klack. 
Givetvis en sväng om Gymgrossisten också, där blev det en påse med BCAA, en låda swebar caffelatte-smak och en ensam liten "Oh Yeah" proteinbar
Precis käkat mat, mammas pannbiffar, potatis, surkål och rödbetssallad. Gott


Klockan 17 ska jag iväg på ett Friskis-pass. 




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...