torsdag 22 december 2011

Dan före dan före dopparedan


Tjäääna! 

Här går det undan.. Tänk, bara 2 dagar kvar till julafton !
Men inte har jag någon julkänsla alls, snarare så känns det inte som att det närmar sig jul. 

Jag jobbar för fullt, där går mina dagar och sen när jag kommer hem blir det raka vägen till gymmet. 
Det händer liksom inte så mycket mer än så. Imorgon kommer jag jobba heldag från 7,30-20. Min tanke är att sticka till gymmet direkt på morgonen innan jobbet, men jag grunnar ett tag till på det :-) Hade ju vart rätt skönt. 
Åh sååå kommer Åse, Jörgen och vovven imorgon också :-) Det är mycket som händer, åhså färga håret.. 


Men idag. 
Jobbat klart för idag, slutade 15. Åkte direkt till systemet, sedan hem och käka. 
Nu har jag precis blivit klar med min hemmagjorda rödbetssallad. Är helt röd/lila om min fingrar, går liksom inte bort heller :-P 


Nu får den stå i kylen åh gotta sig fram till jul. 


1 burk inlagda rödbetor (600) . Avrunnen och hackad i småbitar
1 rödlök
1 dl majonäs 
1 dl creme fraiche
1-2 tsk senap
1-2 st rött äpple hackad i småbitar
Salt & peppar

Blanda bara ihop allt - klart! 


Ska strax byta om till träningskläder, först gymmet och sedan direkt efter årets sista step-pass. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...