onsdag 28 december 2011

PAKET


Inte bara ett utan två stycken kom på posten. Jag har tydligen vart snäll i år :-) 


I dessa stora låg det;


Nu har jag bunkrat upp min lilla hylla med kosttillskott. 
Lär väl hålla ett tag med det jag har, det är verkligen knökat där inne. 
(Fick fel smak på proteinet, beställde karibisk choklad men fick vanlig) 
Shit happens 


Idag har jag jobbat från 7,30-16. Sedan åkte jag till frissan, åh nu är håååre väck. Inte helt men till axlarna har jag nu. Känns skitkonstigt !! Har ju liksom haft långt hår ett bra tag, och klippa bort halv håret känns skumt. Saknar det faktiskt, men är nöjd med den nya frissen. Bara jag får fixa åh trixa lite ska det nog bli bra :-) 

Imorgon är det åter igen jobb, 7-15. Ska försöka hinna med en promenix med Alex och vid 19 ska jag iväg på stationsträning. Det får bli året sista träningspass, för på Fredag åker jag till Hultsfred åh firar nyår med Elina och högen. Ska bli kul ! :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...