onsdag 2 juni 2010

2 juni

Dagen började med en morgonpromenad på 30 minuter
Sen bar de iväg till skolan för att göra klart allt som har med skolarbeten o göra, och nu är jag klar med precis allt! Fyfan va gött de känns! Och matteprovet fick jag gjort idag också, kändes som de gick bra ialf, sista gången jag rör i en mattebok någonsin, tro mig.

Efter att ha suttit med matteprovet i över 1 timme cyklade jag hem, och väl hemma så va de full igång med att grilla. Jag & Frans slog våra kloka huvuden ihop och gjorde en übergod marinad till köttet och potatisen. Guuuud i himmelen va gött de va! :) Majskolv va riktigt länge sen jag åt, och jag njöt varenda tugga vill jag lova haha



Runt 17 kom Biggan förbi och hjälpte mig o färga håret, hur trevlig och go granne som helst :)
Satt och prata om de mesta så kom vi in på träning, och jag har tydligen inspirerat henne när de gäller träning och kost. så nu ska hon fanimej börja träna *höhö*
Va kul o höra att man kan inspirera folk till att börja träna + att hon uppskattar hjälp när de gäller träningsupplägg oså. Ja jag ska alltså hjälpa henne när hon kommer till AK med övningar och träningsschema.

vart full rulle hela dan.. imorgon börjar jag inte förrän halv 2 så tänkte köra ett tidigt pass på gymmet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...