torsdag 3 juni 2010

Fy satan ..

... vilket bra pass de blev :)
hade så otroligt grymt bra pump och mina ådror börjar synas allt mer o mer .
PB i
  • Scottcurl med stång:
    30 reps 17kg (2,5 set) , 6 reps 14kg (1/2 set)


  • Tummen upp (biceps med hantlar) :
    12 reps 9kg (1 set) 24 reps 8kg (2 set)

  • Liggande triceps bakom huvudet med stång:
    18 reps 19kg (1,5 set)
    18 reps 17kg (1,5 set)

  • Kick-back:
    1 set 9kg
    2 set 8kg
Givetvis så vila jag mellan mina set för den som inte fatta de hehe
Jag är mer än nöjd, jag är super svajjn glad :)
Efter jag gymmat färdigt tog jag en promenad hem och då bestämde jag mig för att strunta i skolan o spendera tiden ute på gräsmattan istället o sola. Tyckte jag lät som en bra idé !
40 minuter blev de, ska ut om en stund igen o gassa i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...