tisdag 1 juni 2010

Shopping

som sagt ...
Efter skolan cyklade jag direkt till gymmet o körde ett hejdundrande rygg/magpass. Ökade i vikter, och vissa övningar körde jag samma vikt på fast fler reps/set som jag inte klarat av innan. Vilket är skeeetbra ;)
Cykla hem hoppa in i duschen, käka lunch. Sen åkte jag, mamma & Frans iväg till Trollhättan.
Fick handlat studentpresent till Linnea och Issa som tar studenten nu på Fredag :) Och lite grejer till mig själv. Hittade massa fina tunikor , men som vanligt så finns de inte i min storlek :( Trist de är när man verkligen hittar nåt man vill ha , men men. jag har då aldrig påstått att jag haft tur när de gäller handla kläder.. ibland hehe

När vi kom hem satte Frans igång med grillen, så nu har vi käkat grillat för en stund sen. Gött!


Nöjd med mitt inköp :)

Nä fan här ska jag inte sitta, måste öva på matteprov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...