torsdag 3 juni 2010

Godmorgon!

Vaknade runt halv 8 och tänkte gå ut på en promenad men idag kände jag att jag inte hade nån lust, så jag hoppa de. Istället gjorde jag iordning frukost; gröt med banan o kanel och äpplemos på , 2 ägg & kaffe. Satte mig ute på terassen o läste tidning o käka :)

Börjar ju som sagt runt 13 , så ska hinna med ett bic/tric pass på gymmet.
Då vet jag de efter skolan att jag redan har gjort ett pass idag då kan jag lägga mig ute o sola istället *tummen upp* ;)


Mätte mig imorse för skoj skull, runt magen (längst ner) , stuss och armar.
Och när jag fick se resultatet fick jag fanimej en chock. På 2,5 vecka har jag minskat
  • - 2 cm runt magen
  • - 1 cm stuss
  • + 0,5 cm runt armarna
  • + 1,3 cm runt armarna (spänt)

    Tänk att på bara så kort tid händer de grejer ;) Runt armarna är jag bara glad om jag ökar i mått , eftersom jag vill ha biffiga armar!

Klockan tickar och de är dags att förbereda packning inför gymmet
tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...