torsdag 10 juni 2010

Allt är fixat

Gööötttt

De var inte alls meningen att jag skulle spendera pengar när jag var i Trollhättan, men jag hitta mig en väska och en jättesöt tunika :) + studentpresenter såklart.
När vi va färdiga i stan åkte vi hem. . Fick beställt de sista av maten, och så blev de såklart Systemet innan vi vart klara.


Häftig flaska
är inte sådär jätteglad i öl, men när jag fick syn på den här flaskan var jag bara tvungen o ha den *hihi* ( kanske ska man spara den efteråt) haha
näääh .. *hmm*

Och nu är vagnen fixad tills imorgon också, bara ballongerna kvar :) Den blev skeeta snöögg *tummen upp*
o när de va klart så tog jag cykeln bort till AK och körde ett förjävla bra pass ,bröst & biceps ! Ökade i vikter :D Fått ännu mer kommentarer idag av grabbarna på gymmet *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...