lördag 19 juni 2010

Superset

Ben

Ja jag vet inte .. De kändes ju , men jag tror nog inte de är nåt för mig ialf inte när de gäller ben. Då kör jag nog på som jag alltid gjort, alltså en övning i taget.
Tror nog också de är en annan sak om jag tex skulle kört biceps / triceps, får helt enkelt testa de nästa gång istället.

Övningar jag körde

Knäböj i smithmaskin superset med utfall i smith
Bencurl superset med benspark
Benpress
Raka marklyft med hantlar
+ 1 övning vader
3 övningar mage

Efteråt gick jag powerwalk på bandet ,men orkade bara 5 minuter sen blev de för mycket för mina ben. Så jag stack hem
Nu har jag precis gottat i mig en tallrik proteingröt med äpple och äppelmos & 1 ägg. Göttigöttgött

Om 1 timme är de dags för jöbb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...