söndag 27 juni 2010

Goooodaaag!!

Vart på´t igår med , druckit 2 dagar i rad. Och jag vet inte när sist jag gjorde de , men va fasen ska ju jobba hela juli så får ju passa på nu *höhö*

öh jag är seg som en rötta idag .. Men vet ni va.. Joho Lindis ska jobba ikväll 17-21
Kom precis ut ur duschen så ringer telefonen , dom på jobbet undra om jag ville hoppa in ikväll. Men som tur är så är jag inte så värst bakfull , än så länge ialf

buhu jag saknar gymmet (mitt 2a hem ;) ) Har inte tränat sen i torsdags och jag börjar känna ett jäävla sug efter pumpa muskler.
Åker till Veddige imorgon till Åse och hälsar på o ser hur de är med henne, så får se om man kanske hinner med gymmet på kvällen. En får la hoppas :)

nähä dags och göra sig iordning lite kanske o försöka fixa ihop nåt käk som jag kan ta med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...