söndag 6 juni 2010

53 min powerwalk

Gick upp tidigt idag, eller ja vakna av mig själv runt 7 .
Fick med mig Frans och mamma ut också, så vi tog bilen ut till Vita Sannar skogen . Fast dom fick gå för sig själv då dom inte hänger med min takt (Frans gör de, men inte mamma pga hennes höfter)

Tog den långa sträckan idag , den är väl runt 4,5 km. Men aldrig mer den vägen .. En jävla evighetsväg/stig som är fylld med mjuk sand som man bara sjunker ner i + att man har träningsverk så de skriker om de i benen. Så idag tog de emot mer än va de brukar göra när jag är ute o går, men gud så gött efteråt :)

Mitt goa finger efter incidenten på gymmet i fredags.
Efter jag vart på studentfirande så stack jag till gymmet på kvällen, tog 17kg hantlarna och skulle köra raka marklyft körde på utan problem men sen skulle jag lägga tillbaka dom i själva stället och då passa inte ena hanteln in så kom i kläm med fingret på en vass metallkant + 17kg hantel på fingret så fick ett gött hack in, och nu är jag både svullen, blå/lila och gör ont som fan!


Nu ska vi iväg och handla, blir gött käk idag för idag är jag som ska laga mat *höhö*
Texmex med majskolv och tortillachips

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...