lördag 5 juni 2010

Studentfirande och swap meet

Mycket på en o samma gång ..

I fredags va jag ju först i Vänersborg och kollade på när Linnea sprang ut, hjärtat mitt tog studenten :) Efter de va de bara att åka till nästa student , Isabelle :)
Och när jag hade vart hos henne en stund och firat o käkat så åkte jag vidare sen till Linnea och fick ge henne present. Kan ju lugnt säga att jag längtar nåt såpass mycket!



Innan jag drog till Vänersborg





Linnea


Älskar dig !


Oså va de vidare till Isabelle :)








Öppna presenter


Nossebro swap meet


Åkte vid 10 tiden imorse , kom hem nu för en liten stund sen. Gött väder och massa bilar & folk. Väntar nu på att Jenny ska höra av sig och höra om de händer nåt speciellt ikväll, är rätt sugen på att gå ut. Men de går inte snabbt hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...