torsdag 17 juni 2010

Nyduschad och bäddat rent i sängen

Hääärligt :) ! De är inte bara lakan som är rent utan mamma har tvättat både täcket och kuddarna också så allt är rent nu.
Så nu ligger jag här i sängen nyduschad, smörjt in mig med en go lotion och heelt fräsch , guu så gött.

Blev ju Friskis förut, men jösses va lamt de va idag. Jag blev knappt svettig o jag skojar inte.. Men jag fick ialf rört på mig och de är ju huvudsaken hehe.
Imorgon ska de bli riktigt gött med vila, de kan jag behöva nu. Men däremot blir de en morgonpromenad, sen hjälpa mamma att stapla in resten av veden i vedbon (stapla några rader imorse också). Både jag och mamma har vart i full gång i princip hela dan idag

Dom ringde från jobbet förut när jag höll på o laga mat , så de blir jobba på lördag och söndag. Sen blir de full rulle hela Juli, kommer knappt få nåt ledigt alls. Men de är skönt o ha ett jobb ialf :) Så klaga ska jag verkligen inte göra, trivs ju på jobbet också
Nä nu ska jag spela The Sims :)
Ciiaaó

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...