tisdag 8 juni 2010

Nytt PB

Igen!!

Blev ju rygg idag , körde magen också
blev gött sugen på marklyft , har inte kört de på snart 1 månad. Men idag va de dags igen :)

Marklyft
  • 50 kg 2 set
  • 55 kg 10 reps
Latsdrag
  • 30 kg 18 reps (1,5 set)
  • 27,5 kg 18 reps ( 1,5 set)
Sittande rodd med V-handtag
  • 27,5 kg 18 reps (1,5 set)
  • 25 kg 18 reps (1,5 set)
T-bar
  • 15kg 3 set
Rygglyft
  • 10 kg 1 set
  • 5 kg 2 set
Åh jag är mer än nöjd ! Känns rejält nu i ryggen efter marklyften, den gör gött ;)
Har i vanliga fall svårt att hitta kontakt när de gäller ryggen men idag gick de alla tiders *höhö*




Efter gymmet traska jag hemåt , fick i mig middag.
Och nu ska jag bara låta maten smälta sen drar jag och Frans ut i Vita Sannar skogen på en powerwalk. Idag varvar vi powerwalk med jogga .
Ja just de, igår slog vi den gamla tiden på 1 minut. Kaaanoooon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...