tisdag 29 juni 2010

Tisdag

Åh vilken träningsverk jag har mina beeeen .. Hann med gymmet igår ändå :) Stack dit runt halv 10 , blev klar prick 21,54 :P Lite sådär smått stressad va jag
Körde igenom benen med superset , och några PB :D Så idag känns de gött i mina baajn


Jobbat idag från 7-11 , jösses va stressigt de har vart idag + att de har vart varmt så in i helvete
Direkt efter jobbet stack jag till gymmet och körde axlar o mage. ääälskar o köra axlar ;) PB där med , blir tamejfan bara starkare o starkare *höhö*
& när jag vart färdig där så cykla jag hem , duscha käka sen åkte
jag och mamma till Trollhättan.
Fick köpt mig skor och en röd/vit baseball tröja/jacka. jäääättefin :)

Oså va de jobb imörrn också :) 7-10,30 , och sen 16-21 . De är mycket nu, men de är gött när pengarna klirrar in i kassan *hehe*

Nähä nu tänkte jag ladda ner lite musik , de är bra grejer de där när man kan ladda ner direkt från Youtube

Ciaó


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...