torsdag 17 juni 2010

Nytt PB igen

Nyss käkat mat, idag stod jag för middan. Då blev de grillen i högsta hugg!
Grillad lax, färskpotatis, bland sallad med honungsmelon och keso
Man behöver inte så mycket till när de är färskpotatis och lax , men guuud så gött de va :)
Duktig grillmästare jag vill jag då säga *höhö*

Snart dags för Friskis & Svettis i Vita, jag får med mig Frans ut men mamma hoppar över de idag skulle jag tro. Hon fick så förbannat ont i sina höfter att hon knappt kunde gå dagen efter.
men jag o Frasse vi kämpar på haha *tummen upp*


Jo mitt protein.. Tog en drink efter träningen förut, och de smakade faktiskt inte så illa som jag trodde de skulle göra, mycket godare än Whey-80 choklad.
De och banan , en riktig bra kombination :)


Innan träning en skopa med kreatin med äppelsmak
Häftig färg , eller hur? Jävlar i min brevlåda va go
den var!! Skulle lätt kunna dricka bara sådär

Jaha då var de dags för nytt personligt bästa i biceps och triceps *tummen upp *

BICEPS
Scottcurl
19 kg 6 reps PB
19 kg 7 reps PB
17 kg 1 set + 6 reps

TRICEPS
Liggande triceps med stång bak huvudet
19 kg 1 set
19 kg 11 reps
19 kg 10 reps = klarat alla 3 set med 19 kg PB, ökar nästa gång!

Triceps med brett grepp i maskin
35 kg 11 reps
40 kg 8 reps PB
35 kg 1 set

Kick-back
9 kg 2 set
11 kg 9 reps PB

Dips fri vikt hängande
2 reps PB
Har aldrig klarat dips hängande i min egen vikt och jag är jävligt stolt över att jag ens klara de , för jag vet när jag började styrketräna så sa jag till mig själv att jag kommer aldrig klara de. Men skam den som ger sig, nästa gång hoppas jag på fler :) + att efter alla andra övningar så var jag rätt mör i armarna, men I did It!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...