tisdag 22 juni 2010

De är sol ute

.. men jag ligger här i sängen och är för "lat" för att gå ut idag
What!?

Vaknade imorse och sa till mig själv "nää ää idag vill jag ligga kvar i sängen och ta de lugnt" ..
Okej lite dåligt samvete får jag faktiskt eftersom de är fint väder, men men. Ska med mamma sen och handla, så ska försöka få med henne ut på en cykeltur till affärerna istället :) Hoppas hon nappar *hihi*

Igår fick jag ett brev hem , och i detta brevet låg ett kort, ett sånt kort med dragremsa eller va de heter (sån svart tjock rand på baksidan)

"RCO Security"
på baksidan står de "R-CARD PASSAGESYSTEM"
???

Va fan är detta? De skulle ju underlätta lite grann om de låg ett brev i själva brevet som de stog va de va för kort , men nä då
Jag får väl helt enkelt testa mig fram på alla maskiner så får man se vilket som är rätt :P (skämt åsido)


Ledig idag :)
Blir en sväng till gymmet senare idag, ska klämma in cardio efteråt och idag ska jag bannemig gå längre än 11 minuter som jag gjorde igår hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...