tisdag 28 februari 2012

Aktiv dag


Det var upp tidigt idag som gällde, klockan ringde 6,30. Tvätta en hel del kläder var det första som skulle göras. Och mellan varven stack jag till gymmet för veckans första pass, åh också det första på nya träningsschemat :)
Gick kalas, vilket tempo-pass och grym kontakt !! Energin var på topp :)


Rygg & mage 
Har fortfarande en grym träningsvärk i magen från helgens bravader, 200reps kändes åh det brändes gött!


Jag och mamma har vart och handlat lite mer saker till lägenheten, bl a två lyktor (åhh älskar lyktor!!), hämtat hissgardin och hängt upp den. Så nu är jag hemma (i huset), stannar här en stund innan det är dags för step ikväll. 
Under dagen dyker dag 2 upp från teamträffen :) Har fått massor av bilder från helgen :) 




2 kommentarer:

  1. Hej Linda!
    Läste din blogg och tycker den är kanon.
    Om det är okej så länkar jag gärna din blogg i mitt nästa inlägg som ett exempel på en grymt målmedveten träningstjej?
    Mvh Albin Janson.
    www.blodforetarar.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, kul o höra! Roligt att du hitta hit.
      Ja men absolut får du det :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...