måndag 13 februari 2012

Ny vecka


God morgon Måndag :) 


Åhh va skönt att vara ledig, dom sista timmarna igår på jobbet var riktigt jobbiga. Inte nog med att man redan har ett krävande jobb både fysiskt och psykiskt. Men nu är jag ledig hela 2 dagar :)

Sovmorgon? Eh nä, vaknade innan klockan ringde dvs redan vid 7 gick jag upp. Eller jag låg kvar i sängen en stund innan jag gick upp. Har suttit nu hela morgonen med att ringa Vattenfall och fixa elen. Försökt mig på adressändring men blir bara förbannad :P Får ta igen det snart, släppa det lite så slipper jag bli så arg haha.

Just nu håller jag på att ladda mobilen med ny musik, en aning trött på de som redan fanns där. Som har funnit ett jäkla bra tag, åh det är inte det lättaste heller att komma på ny musik att lägga in.
Senare under dagen ska jag till gymmet, längtar som en tok :) Axlar & mage står på schemat.


Uppdatering om vikten och måtten: 
Skriver inte ut vad vikten ligger på , men kan säga att den har ökat. Och mer får den bara inte öka :) Jag går 2 veckor till på detta schemat, så får se vad vikten visar :)
Måtten runt biceps och midja ligger på densamma.
Höft/rumpa har ökat 1 cm, en känsla av både fett och muskler. 
Rygg och bröst +2 cm både avslappnat och spänt läge, kanon! :)


Det som jag upplever svarar bra på min träning och kost, det är just rumpan jag får en riktig booty ass :P
Samma med låren, ett par riktiga spiror får jag och ryggen svarar också bra speciellt bredden :)
Men just rumpan och låren har svarat bäst direkt när jag började träna, växer så det knakar haha. Kanske därför jag har problem med att få på mig mina byxor, rompestompen börjar bli för stor ? :P
Men sen är det väl kanske just där fettet gärna sätter sig också + magen som är ett av mina "problem-områden" (men det är jag väl inte ensam om)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...