onsdag 15 februari 2012

Frukosten i magen och nu smuttar jag sista skvätten med kaffe. Har vart duktig nu på morgonen åh redan vart på gymmet, blev framsida lår & bröst. Gick riktigt bra må jag säga :) Slog ett personligt bästa i bänkpress, inte med vikt utan med repsantal.
Mitt personligt bästa ligger på 50kg, men nu gjorde jag en 10a på 47,5kg. Vikten kändes jäkligt lätt, åh gött pump i tuttarna :)

Gårdagen bara flög iväg, hann knappt vara hemma. Hände så otroligt mycket igår.
Först hämta nycklarna till lägenheten åh flytta saker, köpa lite mer saker till lägenheten.
Gymmet direkt när jag kom hem. När jag kom hem därifrån var klockan redan 17, så i med lite käk sedan iväg igen och värda på step.
Var hemma strax efter 21 på kvällen. Då var det bara att få i sig lite kvällsmat och duscha, sedan stupa i säng.



Idag står det jobb på schemat, från 14-21. Och jag är väldigt tacksam över att jag har min älskade mamma och Frans som hjälper mig just nu med flytten Dom fixar åh donar!
Det här ska dom självklart få något för senare, kanske bjuda ut dom på middag eller nåt mysigt. Det är dom allt värda :)

Men imorgon är jag ledig och vila från gymmet då ska det fixas i lägenheten :) Det är mycket nu, men jag gillar läget som det är :) Och ännu en rolig grej som händer på fredag... Vad säger jag inte än! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...