torsdag 2 februari 2012

Torsdag morgon


Upp och hoppa strax efter kl.7 , var på gymmet vid 8. När jag gått uppför trappan och skulle dra mitt kort för att komma in på gymmet ville mitt kort inte funka. Jag tänkte "Nä det är inte sant!! Jag måste få träna, det kan väl inte redan ha gått 1 år?! 
Som tur var, var det en morgonpigg människa som var där och kunde släppa in mig efter lite bankade på dörren.
Så nu får jag ta åh fixa ett nytt kort. Det är iaf ett himla bra pris, 800kr för ett år :-)



Ben & bröst stod på schemat idag. 
En ny övning idag som jag aldrig testat förut - front squat. Nja alltså , provade först med bara stången för att få in rätt teknik. Jag matade på med reps, men det tog inte riktigt på framsida låren. Slängde på några vikter, och körde igen. Greppade med korsade armar, men kändes obehagligt och tänkte mest på det.. Så nästa gång ska jag testa ett annat grepp. Första gången är väl alltid lite trixig. 

Körde skiten ur benen i bensparken, jäääklar vad mina spiror fick jobba !! 


 Nu väntar jag bara på "kvittot" , den älskade träningsvärken :-) Börjar redan känna av det lite smått. 


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...