torsdag 23 februari 2012

Det går bra nu


Haalloo :) 


Jag är sämst på att uppdatera men jag har mina orsaker. Ni vet ju varför också så det behöver jag ju inte skriva :) Nu har jag fått upp min spegel i hallen och en lampa haha, en lampa är alltid något.Men jag har ju såklart mina lampor i fönstret och en bamsing-lampa på golvet. 

Här ligger jag på golvet .. igen 


Gårdagen valde jag att ha en vila, fast jag egentligen skulle haft det idag. Jobbade till 16, och sedan åkte jag och Jenny åh sola och på kvällen färgade hon mitt hår. Så nu är det rött som skam, precis som jag vill ha det :) 
Bara klippa mig nu som är kvar, men det väntar jag med tills Stockholms-trippen med teamet när vi ska fotas :)


Träningen den rullar på som den ska. Nu på morgonen var det ben och bröst som jävlar-i-mig fick kämpa riktigt ordentligt. Jag slog mitt personligt bästa i bänkpress !! Blev så sugen på att maxa rejält, utan hjälp bara jag i hela gymmet men jag tog chansen (kunde ju liksom fått stången + vikterna rakt i fejjan) , skam den som ger sig :) 
7 reps på 50kg , woho slår klackarna i taket ! :) Sist gång jag körde klarade jag ... 3 reps knappt det och då med hjälp. Men nu vettu, herrejäklar vad glad jag blev hihi
Och häromdan när jag körde dips, blev det hela 2*6reps, hängande dips, utan hjälp bara min egna vikt. Inte illa pinkat det heller :) 

Om det ska vara nåt negativt så är det väl vikten, blöö! Inte nog med att byxorna sitter rätt tajt så ska mina träningskläder sitta för tajt också :( får träna i t-shirt..Känns surt! Pratat med Madde, åh det positiva i detta är  i mitt fall då jag har lätt att gå upp i vikt så har man lättare att bygga muskler. Och JA, så sant. För jag både ser och känner skillnad. 
Får mitt nya upplägg av kost och träning imorgon, ser så framemot det :) Trappa upp på kardion och minska maten lite, får vi se hur kroppen svarar på det. 

Snart iväg och jobba, slutar 21 ikväll. Samma veva imorgon, men en morgontur. Efter det drar jag till gymmet, och sedan packa inför götet på Lördag :D Ska bli sååå kul och träffa teamet, massa kort lovar jag att det blir, mycket tjöt om träning/kost och allt mellan himmel åh jord. Och på kvällen åker jag till Linnea och sover där, myspys med henne ♥ 


2 kommentarer:

  1. Har du testat att maxa någon gång? Isf vad tog du? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja självklart! :)
      Nu var det ett tag sen jag maxade, eftersom jag går efter träningsschema som min coach har gett mig.

      Men mina PB är
      205 kg benpress
      80 kg knäböj
      50 kg bänk
      80 kg marklyft

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...