torsdag 16 februari 2012

Flyttat


Hej hej :) 

Äntligen färdig för idag !! Började redan vid 8 imorse, och först nu vid 21 som vi är klara. Herregud, helt otroligt vad mycket grejer jag har egentligen. Åh jag som tyckte jag inget hade när jag bodde hemma :P 

Nu ligger jag här i vardagsrummet på golvet, ingen soffa ännu. Får ju som sagt den i början av mars. Så får helt enkelt sitta på gölvet :) Hela lägenheten luktar ljuuuuvligt, tända doftljus och skurade golv. Jag trivs faktiskt väldigt bra, men känns konstigt att inte vara hemma (i huset) ikväll och att vakna upp på morgonen helt själv.. Märklig känsla. 

Det blir inte några bilder på hela lägenheten eftersom det är halvt färdigt så därför väntar jag lite med det. Men här ska ni få en liten sneak-a-peak på min lilla vintage-mys-hörna.
Letat som en tok efter en riktigt gammal kista och böcker, men nu äntligen har jag hittat det :) Men fyfasen vad dyrt det är då!! 2 gamla böcker + en kista på typ 70cm bred = 3900kr .. 


Precis när man kommer upp för trappan står detta i hallen

Ute i köket står denna lilla fina :) 

Perfekt åh ha lite lördags-gott i :) 


Försökte mig på kaffekokaren, men det är ju knappar hej vilt och timer åh hela kittet. Och ingen beskrivning fick jag med heller eftersom det var den sista i affären. Får la bli en kopp med te imorgon då innan gymmet :) 


Klockan är ställd, åh jag är redo för gymmet på morgonen. Sedan åka och handla taklampor till lägenheten, för just nu är det typ kolsvart förutom dom små stearinsljus och fönsterlampa som lyser. 
Nu är det dags för lite kvällsmat åh kolla lite på TV och sedan bums i säng :) 


& en sak till ... Jag älskar min mamma!! ♥

God natt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...