tisdag 7 februari 2012

Lite bättre..



Hemma från jobb, hemma från träning..
Nu är jag bättre i magen, men inte alls riktigt 100 i kroppen. Den strejkar lite just nu, ryggen krånglar igen, jag är totalt slut efter allt jobb (utbränd är väl det rätta ordet) .
Jag har 5 dagar kvar av mina 9 som kommer att bestå av jobb, som antingen är 8 timmars pass eller 10-13timmars pass + jour på det. Och sen hinna med träning också, fast det hinner jag alltid med, på nåt vänster lyckas jag trycka in det :)

Så imorgon kommer dagen se ut såhär; 
Jobb från 7-20 + sovande jour. Åker hem emellan för att packa ner nya matlådor till morgondagen och träningskläder. Åker iväg till jobbet igen vid 22. Vaknar upp på jobbet och slutar 14,30.
Så jag är hemma Torsdag eftermiddag.
Därför har jag beslutat att ta en vilodag imorgon och istället åka till gymmet direkt efter jobbet på Torsdag :)

En liten formbild på axeln, den växer men fortfarande lite att jobba på :)

Min kropp svarar väldigt bra på träningen. Och jag vill verkligen tacka min coach Madde som gör sånt otroligt jobb och är så himla duktig, jag litar på henne till 110%, du är guld värd! :) 



Dagens träning är gjord och jag ligger halvt död i soffan. Och idag Tisdag är det egentligen tänkt att jag ska värda på Step, men min ork finns inte. Min kropp säger ifrån , det tar emot att stå och bara att hålla ögonen öppna är jobbigt. Så jag fick messa Marita och säga att jag tyvärr fick hoppa det idag. Hoppas det ska gå bra ändå :) 


Nu ska jag ligga här en liten stund till innan jag fortsätter med matlagningen så det är klart tills imorgon. 


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...