måndag 27 februari 2012

TEAMTRÄFF


Haallooo 

Nu är jag hemma efter en fullspäckad helg. Den mest fantastiska åh roliga helgen på läääänge!! Vilket otroligt härligt team Madde har knåpat ihop, så himla goa människor hela högen :) Alltså ni förstår nog inte hur jäkla glad jag är över att få vara del av detta team. 

Nu ska jag bara se till att sammanfatta alltihop utan att det blir en hel novell.


På Lördagen startade vi dagen uppe i Skatås. En form av Fitness Five stod först på tur, där vi skulle utföra varje övning med så många reps vi kunde på 60sek.

Först lite uppvärmning..
Och sedan lite snack om dagens första träning


sedan rulla det på ...

Pullups 
(ne jag kom inte riktigt enda upp ;) Men klart ett mål att sträva mot) 

Upphopp på bänk

Armhävningar

Axelpress
(här matade jag på utav bara ... 65st pressade jag ihop) 

Dips mellan stockarna var också en övning vi körde. 

Efter detta var det dags för lunch inne på restaurangen i Skatås innan vi åkte vidare mot World Class. Vi fick lyssna på lite info om bloggtips, åh så var Johannes från Olimp där, vår hjälpcoach som pratade om mental träning, balans mellan diet och uppbyggnad. Mycket kloka ord! 

Och innan det var dags för träning, igen :) Var det en liten prisutdelning från förmiddagens pass. En riktig godispåse :)



Olimp kosttillskott World class Dcore gav oss detta!! STORT TACK :) 
Låg några proteinbars i påsen också, men dom åkte snabbt ner i magen ;) 
Även lite mer gottit

Och äntligen fick jag mina kläder från Dcore som jag beställt också, redan använt och redo för tvätten så har dock inget kort på det :) 



Och nu var det dags för poseringen. Jag kan säga såhär ... Det är inte bara att vrida åh vända, ååhå nej här ska spännas, svanka åh in med magen åh spänna lite till oså ska man hålla den posen en stund också. En sak är säker, jag är stel! Som en pinne, måste måste verkligen börja stretcha mer
Men satan va roligt :) 



Vi avslutade med ett kettlebellspass 


.. sedan mat

+ ugnsrostad klyftpotatis 


Dag 2 kommer imorgon :) 

Synd att tiden går så himla fort, alltför fort .. Längtar redan till nästa teamträff, men det är ju inte långt kvar till Stockholmstrippen :) 



Nu ska jag göra mig iordning för sängen, upp tidigt imorgon. Tvättas, gym och step står på schemat. 




2 kommentarer:

  1. åh vad roligt det ser ut att ni haft det :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var så himla roligt!! :D Synd du missade det, men det blir ju fler träffar :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...